Slovenská pošta - Zmluvný balík
Doprava Slovenskou poštou predstavuje dodávku do 48 hodín po odovzdaní balíčka prepravcovi. Expedíciu Vám vždy potvrdíme sms a emailom vrátane čísla zásielky a odkazu na sledovací systém služby, v ktorom môžete kontrolovať cestu zásielky k Vám. Nižšie nájdete podrobnejšie informácie týkajúce sa tejto možnosti doručenia Vášho tovaru.
- ZADARMO U OBJEDNÁVOK NAD 50 €
- Oblasť doručenia: celé Slovensko
- Platba kartou: NIE
- Informácie: formou emailu a SMS
- Dni doručenia: pracovné dni
- Doba doručenia: zvyčajne do 2 - 3 dní (po potvrdení o odoslaní Vašej objednávky) platia v prípade objednania do 15:00 predchádzajúceho dňa
- Časové rozmedzie doručenia: 8:00 - 18:00 hod.
Presný výber hodiny dodania nie je bohužiaľ možný. V deň doručenia budete kontaktovaní pomocou SMS s termínom doručenia.
*objednávky prijaté cez víkend a sviatky sú odovzdané do prepravy najbližší pracovný deň a doručované nasledujúci pracovný deň
Typ služby | Cena bez DPH | Cena vrátane DPH |
dopravné za doručenie zásielky pri platbe vopred | 4,5 € | 5,4 € |
dopravné + dobierečné pri platbe pri dodaní | 6,2 € | 7,4 € |
Slovenská pošta doručí vašu zásielku na určenú adresu najneskôr do troch pracovných dní, v prípade nedoručenia zásielky je následne možné si vašu zásielku vybrať na pošte. O uložení balíka informuje adresáta Slovenská pošta zaslaním SMS avíza alebo zanechaním písomného oznámenia o uložení zásielky v domovej listovej schránke. Adresát, alebo oprávnený prijímateľ si môže vyzdvihnúť balík podľa miesta uloženia alebo požiadať o jeho opakované doručenie po oznámení podacieho čísla zaslaného prostredníctvom SMS/e-mail avíza alebo predložení zanechaného písomného oznámenia a preukázaní totožnosti počas plynutia odbernej lehoty, ktorá je 18 kalendárnych dní odo dňa oznámenia o uložení zásielky na pošte ak odosielateľ nepožiadal o kratšiu odbernú lehotu. Po uplynutí odbernej lehoty Slovenská pošta vráti balík späť odosielateľovi.Slovenská pošta avizuje adresátovi doručovanie balíka. Avizovanie je vykonané k balíkom, u ktorých odosielateľ uviedol telefónne číslo alebo e-mailovú adresu.
Pre bližšie informácie ohľadom stavu a termínu dodania je možné využiť:
- Zásielku môžete sledovať na: Sledovanie trasy zásielky
- Informačnú linku prepravca: 0800 122 413 (Po - Pá 8:00 - 19:00 hod.)
- Email: zakaznickyservis@slposta.sk
- Spýtajte sa nás: Kontaktný formulár
Pre bližšie informácie ohľadom zásielky budete potrebovať číslo balíka, ktoré nájdete nasledujúci deň po expedovanie objednávky vo svojej e-mailovej schránke.