Zavrieť menu

MOŽNOSTI PLATIEB

Platba vopred prevodom na účet

Základná možnosť úhrady Vašej objednávky.
Pre platbu využívajte náš účet vedený v Eur u slovenského pobočky FIO Bank a.s. č 2100356548/8330   IBAN: SK09 8330 0000 0021 0035 6548. Platba je vykonávaná v režime bežného tuzemského bankového styku. Platby sú pripisované spravidla nasledujúci pracovný deň popoludní po vykonaní Vašej platby. Ten istý deň sme schopní Vašu objednávku vyexpedovať a odovzdať kuriérskou službe IN TIME, doprava prostredníctvom Slovenské pošty je realizovaná nasledujúci deň ráno.

Ak zvolíte platbu vopred na účet, zašleme Vám po spracovaní Vašej objednávky podklady pre vykonanie platby na Váš email. Ako variabilný symbol platby je potrebné vždy uviesť číslo objednávky. Po pripísaní platby na náš účet objednávku odošleme. V prípade, že Vašu platbu nedostaneme do desiatich pracovných dní, budeme nútení objednávku stornovať.

Rýchle on line platby

Pre on - line platby využívame zabezpečený platobný systém GO-PAY.

GoPay je český internetový platobný systém s vysokou úrovňou bezpečnosti. Ponúka všetky platobné metódy v rámci jednotného užívateľského prostredia s optimalizovanými kroky pre jednoduché a rýchle vykonanie platby. Každý zákazník môže realizované platby kontrolovať vo vlastnom GoPay účtu, kde sú jednotlivé platby zaevidované.

Platobná brána Vám umožňuje využiť:

Platby on line platobnou kartou

Rýchle on line platobné tlačidlá

Platobný systém GoPay je licencovaný a regulovaný Českou národnou bankou ako inštitúcia elektronického peňažníctva a spadá pod najvyššou dohľad Ministerstva financií SR. GoPay je partnerom vašej platby so zárukou dôveryhodného a bezpečného platobného prostredia. Viacej informácií nájdete tu www.gopay.cz.


On line platba platobným systémom Pay Pal

Pe majiteľov PayPal účtu sme pripravení prijímať túto platbu. Platba je realizovaná ihneď.

Ak si prajete objednávku uhradiť cez internet kreditnou kartou alebo z PayPal účtu, vyberte prosím túto možnosť pri voľbe spôsobu platby. Následne objednávku potvrdíte a budete automaticky presmerovaný do platobného rozhrania. Pre platbu prostredníctvom PayPal sa najprv prihláste k Vášmu PayPal účtu v pravej časti stránky platobného rozhrania, skontrolujte uvedené údaje a potvrďte platbu.


Platba pri doručení tovaru

Tovar zasielame na dobierku, kedy úhradu vykonáte pri doručení tovaru kuriérovi, alebo pri prevzatí na výdajnom mieste.


DOPRAVA TOVARU V RÁMCI SLOVENSKA

Prostredníctvom Uloženky, Zásilkovny, Slovenskej pošty š.p. a kuriérske spoločnosti DPD ponúkame tieto možnosti prepravy zásielky.

 
Typ prepravy   Doba dodaní Cena Zadarmo od
Zásielková spoločnosť DPD   do 24 hodín* 7,5 € 80 €
Zásielková spoločnosť GLS   1 - 2 dny 5,4 € 50 €
Slovenská pošta - Zmluvný balík   2 - 3 dny 5,4 € 50 €
Výdajné miesto DPD Pick Up   do 48 hodín* 4,8 € 50 €
Výdajné miesto HeurekaPoint, Uloženka   do 48 hodín* 2,7 € 50 €
Výdajné miesto Zásilkovna   do 48 hodín* 4,8 € 50 €
* - platí pri objednávke do 15:00 hodín v pracovné dni
Ceny dopravy a platby sú vrátane DPH.
 
Dobierkové (platba kuriérovi pri odovzdaní balíka) - 2,1 €

POPIS MOŽNOSTÍ DOPRAV - BENEFITY

Expresná kuriérska služba DPD

 

Doprava kuriérskou službou DPD predstavuje dodávku v nasledujúci pracovný deň po odovzdaní balíčka prepravcovi. Expedíciu Vám vždy potvrdíme sms a emailom vrátane čísla zásielky a odkazu na sledovací systém služby DPD, v ktorom môžete kontrolovať cestu zásielky k Vám. Vzhľadom k vysokej spoľahlivosti a rýchlosti tento spôsob dopravy odporúčame.

 

zdroj: youtube.com

Ako prebieha doručenie zásielky službou DPD?

Kuriér privezie balíček na uvedenú dodaciu adresu v pracovný deň medzi 8. a 18. hodinou. Ak Vás nezastihne, budete kontaktovaní telefonicky. Kuriér sa potom pokúsi zásielku znovu doručiť nasledujúci pracovný deň. Ak ani vtedy nebudete na dodacej adrese prítomní, tovar sa vráti späť na náš sklad a objednávka bude automaticky stornovaná. Radi by sme upozornili, že presnú hodinu doručenia nie sme schopní zabezpečiť ani oznámiť.

Prečo je doprava kuriérom DPD tak výhodná?

  • unikátna aplikácia DPD kuriér - budete mať zásielku plne pod kontrolou
  • doručenie nasledujúci pracovný deň od odoslania (termín odoslania zásielky vám oznámime emailom)
  • SMS avízo klientovi v deň doručenia zásielky (ak uvediete mobilný telefónny kontakt)
  • telefonické avízo v prípade nezastihnutia na doručovacej adrese (ak uvediete telefónny kontakt)
  • 3 pokusy o doručenie zásielky a individuálne komunikácie s kuriérom
  • možnosť zmeny adresy doručenia v priebehu prepravy
  • E-mail avízo - budete informovaní dvoma e-maily o plánovanom doručenia zásielky. Prvý e-mail bude odoslaný deň pred plánovaným doručením a bude obsahovať základné informácie s aktívnym preklikom do systému sledovania zásielky Track & Trace, v druhom e-mailu budete informovaní v deň doručovania o čase doručenia s telefónnym kontaktom priamo na doručujúceho kuriéra.

Zákaznický servis DPD

Bezplatná linka: Tel: 18 373 alebo 0850 373 373

Email: dpd@dpd.sk


Expresná kuriérska služba GLS

Doprava kuriérskou službou GLS predstavuje dodanie v nasledujúci pracovný deň po odovzdaní balíčka prepravcovi do 48 h od prevzatia tovaru. Expedíciu Vám vždy potvrdíme sms a emailom vrátane čísla zásielky a odkazu na sledovací systém služby GLS, v ktorom môžete kontrolovať cestu zásielky k Vám.

Ako prebieha doručenie zásielky službou GLS

Kuriér privezie balík na uvedenú dodaciu adresu v pracovný deň medzi 8. a 18. hodinou. Ak Vás nezastihne, budete kontaktovaní telefonicky. Kuriér sa potom pokúsi zásielku znovu doručiť nasledujúci pracovný deň. Ak ani vtedy nebudete na dodacej adrese prítomní, tovar sa vráti späť na náš sklad a objednávka bude automaticky stornovaná. Radi by sme upozornili, že presnú hodinu doručenia nie sme schopní zabezpečiť ani oznámiť.

Prečo je doprava kuriérom GLS tak výhodná?

Doprava GLS ponúka tieto služby:

  • doručenie do druhého dňa od odoslania (termín odoslania zásielky vám oznámime emailom)
  • SMS avízo klientovi v deň doručenia zásielky (ak uvediete mobilný telefónny kontakt)
  • telefonické avízo v prípade nezastihnutia na doručovacej adrese (ak uvediete telefónny kontakt)
  • až 3 pokusy o doručenie zásielky a individuálne komunikácia s dispečingom
  • možnosť zmeny adresy doručenia v priebehu prepravy
  • E-mail avízo - budete informovaní dvoma e-maily o plánovanom doručenia zásielky. Prvý e-mail bude odoslaný deň pred plánovaným doručením a bude obsahovať základné informácie s aktívnym
  • preklikom do systému sledovania zásielky Track & Trace, v druhom e-mailu budete informovaní v deň doručovania o čase doručenia s telefónnym kontaktom priamo na doručujúceho kuriéra.
Dobierka (platba kuriérovi pri odovzdaní balíčka -  GLS) - 2,01 Eur

Slovenská pošta - Zmluvný balík

Slovenská pošta doručí vašu zásielku na určenú adresu najneskôr do troch pracovných dní, v prípade nedoručenia zásielky je následne možné si vašu zásielku vybrať na pošte. O uložení balíka informuje adresáta Slovenská pošta zaslaním SMS avíza alebo zanechaním písomného oznámenia o uložení zásielky v domovej listovej schránke. Adresát, alebo oprávnený prijímateľ si môže vyzdvihnúť balík podľa miesta uloženia alebo požiadať o jeho opakované doručenie po oznámení podacieho čísla zaslaného prostredníctvom SMS/e-mail avíza alebo predložení zanechaného písomného oznámenia a preukázaní totožnosti počas plynutia odbernej lehoty, ktorá je 18 kalendárnych dní odo dňa oznámenia o uložení zásielky na pošte ak odosielateľ nepožiadal o kratšiu odbernú lehotu. Po uplynutí odbernej lehoty Slovenská pošta vráti balík späť odosielateľovi.Slovenská pošta avizuje adresátovi doručovanie balíka. Avizovanie je vykonané k balíkom, u ktorých odosielateľ uviedol telefónne číslo alebo e-mailovú adresu. Informácie o pohybe balíka je možné získať prostredníctvom Track & Trace.

Dobierka (platba kuriérovi pri odovzdaní balíčka) - 2,01 Eur


Sieť výdajných miest DPD ParcelShop

dpdparcel Zásielku doručíme do odberného miesta DPD ParcelShop,
kde si ju vyzdvihnete podľa svojich časových možností.
  • Viac ako 80 odberných miest DPD ParcelShop.
  • Výber DPD ParcelShopu v najvhodnejšej lokalite.
  • Víkendový prevádzku väčšiny pobočiek.
  • Platbu kartou na pobočkách Mountfield a DPD.
  • SMS / e-mail s informáciou, že sme zásielku vyzdvihli u odosielateľa.
  • SMS / e-mail s informáciou, že sme zásielku doručili do DPD ParcelShopu.
  • Uloženia zásielky v DPD ParcelShopu 7 kalendárnych dní.

Zoznam výdajných miest DPD ParcelShop TU.


Výdejní místa HeurekaPoint, AukroPoint, Uloženka.cz

Vašu objednávku si ľahko môžete vyzdvihnúť v sieti výdajných miest Uloženka.cz. Využite lacný osobný odber v Bratislave.

Objednajte si tovar v našom obchode a v pokladni si vyberte odberné miesto Ulozenka.cz, ktoré Vám najviac vyhovuje. Budeme Vás informovať o expedícii Vašej objednávky a odovzdanie společnosti Uloženka.cz. Najneskôr do druhého dňa dostanete správu od spoločnosti Uloženka.cz o pripravenie Vašej zásielky na vyzdvihnutie na Vami vybranej pobočke. Správy odosielame ako emailom tak SMS správou.

Viac informácií a adresy výdajných miest TU

Body za každý nákup

Oplatí sa registrovať?

Rozhodne áno! Registrovaný zákazník získava za každý nákup bonusové body na darčeky, zľavy alebo ďalšie

Bezpečný a overený nákup

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Ďalšie informácie

V pořádku