Zavrieť menu

Často kladené otázky

Dodanie tovaru

  • Ako možno u vás stornovať objednávku?

    Čo najskôr nás prosím kontaktujte najlepšie TU alebo pomocou rýchlej podpory v pravom, dolnom rohu obrazovky. Pokiaľ nie je objednávka odoslaná, nie je žiadny problém.

  • Pri tovare nebola priložená faktúra?

    Šetríme životné prostredie a preto faktúry v momente prevzatia tovaru od dopravcu zasielame na email, ktorý bol uvedený v objednávke vo formáte PDF.

  • Nepodarilo sa mi zaplatiť platobnou kartou, ako mám postupovať?

    Ak sa platba objednávky platobnou kartou nepodarila posielame e-mail s údajmi pre klasický bankový převod, alebo je možné u tejto objednávky zmeniť spôsob platby na dobierku. V prípade zmeny na dobierku využite kontakty na infolinku +420 733 180 550 popr. email: podpora@svetove-zbozi.cz

  • Umožňuje Váš e-shop platbu kartou online?

    Áno, samozrejme môžete platiť kartou cez zabezpečenú bránu spoločnosti GoPay, ktorá pre nás platby sprostredkováva.

  • Tovar stále nedorazil?

    V tomto prípade nás prosím neodkladne kontaktujte, oznámime Vám číslo zásielky a vypátrame, kde u dopravcu došlo k chybe, alebo či nemáte zásielku uloženú na depu.

  • Aká je doba dodania vášho tovaru?

    Všetok tovar pre Vás držíme skladom. Doba dodania sa pohybuje podľa typu dopravcu 1 - 3 dni po pripísaní Vašej úhrady. Sú hraničné situácie, kedy požadovaný odtieň alebo výrobok je na ceste od dodávateľa alebo v colnom konaní, alebo došlo k prírodnej katastrofe alebo nehode kuriéra. V tomto prípade Vás budeme informovať.

Produkty

  • Ide z clip in pásu vytvoriť vrkoč?

    Áno ide a úplne parádne :-). Veľmi hustý vrkoč vytvoríte z Clip in pásu.

    Návod na vytvorenie vidíte na videu:

    zdroj: youtube.com

  • Ako spoznám, že sú vlasy pravé (ľudské)?

    Najjednoduchší zbůsobem ako zistiť pravosť vlasov (že nie sú z umelého vlákna) je TEST OHŇOM

     

        LIDSKÉ VLASY

    Reakcia ľudských vlasov na oheň je všeobecne známa. Horí veľmi rýchlo sa súčasným praskaním, idú cítiť po spálených vlasoch (za predpokladu, že neboli lakované), vydávajú sivý dym.

     

       SYNTETICKÉ VLASY

     

    Horenie syntetických vlasov je pomalé, plameň je lenivý a vydáva čierny, hustý dym. Vlasy sa spekajú a majú snahu odkvapkávať.

Starostlivosť o clip in vlasy

  • Môžem syntetické vlasy farbiť?

    Kanekalonu Vibralite ® modakrylové vlákno je hĺbkovo prefarbené vlákno najvyššej kvality na najvyššej technologickej úrovni, ale je to stále vlákno bez pórov. Preto farbenie nemá zmysel, farba sa neuchytí, navyše hrozí poškodenie vlákna.

  • Je možné clip in sety strihať?

    Vlasy je možné podľa ľubovôle skrátiť či zriediť tak, aby čo najvhodnejšie zapadli do vášho nového účesu.
    Odporúčame sa poradiť s Vašim kaderníkom.

  • Ide clip in vlasy z kanekalonu po zvlneniu vo vodnom kúpeli vrátiť do pôvodného (rovného) stavu?

    Áno, vlasy je možné šetrne namokro vyžehliť, podľa návodu, ktorý nájdete TU.

  • Je možné syntetické vlasy z kanekalonu natáčať?

    Áno vlasy je možné bezpečne natáčať a vlniť vo vodnom kúpeli.

    Postup:

    Pripravíme si nádobu (hrniec, misku z varného skla), natáčky, clip in vlasy z kanekalonu (sady, lokne, pásy), varnú konvicu


    Vlasové pramene natočíme na natáčky, čím tenší natáčky, tým budú kučery pevnejšie. Pri použití veľkých natáčok dôjde k jemnému zvlnenie.



    Natočené vlasy vložíme do nádoby (sklenenej varnej misky, hrnce, umývadlá)


    Dáme variť dostatočné množstvo vody (tak aby voda úplne zakryla natočené vlasy)

    Akonáhle začne voda variť, prelejeme vriacou vodou natočené vlasy a necháme cca 10 minút pôsobiť.


    Vlasy z kúpeľa vyberieme a necháme cez noc na nátačkách uschnúť (nutné až do úplného uschnutia)


    Dáme dolu z vlasov natáčky tak, že špirálu uvoľníme a natáčku vyberieme.

    Neodporúčame natáčky so suchým zipsom, molitanové. Najvhodnejšie sú varné natáčky.

    HOTOVO !!!

    Varné natáčky mame v nabídke

    TU

Výmena, reklamácie

  • Tovar nesplnil moje očakávania - aký je postup pri vrátení tovaru?

    Tovar nesplnil moje očakávania, aký je postup pri vrátení tovaru v zákonnej lehote 14 dní?

    Po prevzatí tovaru od prepravcu doporučujeme tovar prehliadnuť a skontrolovať. Ak nie ste s prijatým tovarom spokojná máte nárok v 14 - dňovej lehote vrátiť nepoužitý tovar bez udania dôvodu. V tomto prípade u vlasového predĺženia neporušujte hygienickú pečať a kontaktujte naše Zákaznické centrum.

    Tovar, ktorý chcete odosielať v rámci odstúpenia od kúpnej zmluvy späť na našu adresu v žiadnom prípade nesmie byť použité spôsobom, znehodnocujúcim tento tovar pre následný predaj. Napríklad porušenej hygienické plomby u vlasových predĺženie (pečate, pásky, gumičky), musí byť nepoškodený a kompletný vrátane príslušenstva ak obsahuje, pokiaľ možno v pôvodnom nepoškodenom obale.

    V prípade, že bude vrátený tovar nekompletný, ušpinené, poškodené alebo čiastočne opotrebované, je spotrebiteľ povinný chýbajúcu hodnotu podľa ustanovenia § 1833 Občianskeho zákonníka nahradiť v peniazoch. To znamená že, bude plnenie spotrebiteľovi vyplatené v zníženej hodnote zodpovedajúcej stavu a opotrebenie tovaru, kedy sme nútení odpočítať najmä hodnotu nákladov na uvedenie tovaru do pôvodného stavu pokiaľ je to možné. (Nový obalový materiál produktu, atď.)

    Dovoľujeme si Vás upozorniť, že najmä u vlasových predĺženia v dôsledku porušenia hygienických plomb, neodbornou manipuláciou atď. Sa môže zníženie kúpnej ceny v určitých prípadoch vyšplhať až na výške 90% ceny plnenia.

    Tovar prosím zašlite na našu adresu poistenú zásielkou a uchovajte doklad o podaní pre prípad nedoručenie prepravcom.

    Tovar neposielajte na dobierku, nebude prebrané.

    Postup pre vrátenie tovaru:

    a) nepoužitý tovar v pôvodnom stave zašlite poisteným balíkom na adresu:

    VERNER Vision s.r.o., Mírová 502/38, 703 00, Ostrava Vítkovice, do balíčku  vložte tento
     

    VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

  • Chcem zrusit objednavku je to mozne?

    Ano, je to možné, stačí napsat požadavek na email, pokud není objednávka odeslána, bude vystornována.

    Kontaktujtr nás prosím na podpora@svetove-zbozi.cz,nebo na +420605918558

  • Mám obavy, že zle odhadne odtieň.

    Nemusíte mať žiadne obavy - tovaru ktorého nie je porušená hygienická pečať a nenesie známky použitiamáte možnosť zadarmo vymeniť za inéalebo v zákonnej lehote 14 dní bez udania dôvodu vrátiť.

     

Body za každý nákup

Oplatí sa registrovať?

Rozhodne áno! Registrovaný zákazník získava za každý nákup bonusové body na darčeky, zľavy alebo ďalšie

Bezpečný a overený nákup