Zavrieť menu

Prinášame odpovede na Vaše najčastejšie otázky.

V prípade, že ste odpoveď nenašli, neváhajte kontaktovať naše ZÁKAZNICKÉCENTRUM

  • na e-mailovej adrese: info@svetovytovar.sk
  • na telefónnom čísle: +420 733 180 550
  • pomocou on line chatu
  • pomocou kontaktného formulára   ......  ZDE

Aká je doba dodania Vášho tovaru? 

98% tovaru a odtieňov pre Vás držíme skladom. Doba dodania sa pohybuje od 24 hodín do 3 dní po pripísaní Vašej úhrady, v prípade výberu platby na dobierku sa pohybuje okolo 36 hodín. Sú krajné situácie, kedy požadovaný odtieň alebo výrobok je na ceste od dodávateľa alebo v colnom konaní, v tomto prípade Vás budeme informovať.
 

Tovar stéle nedorazil?

V tomto prípade nás prosím neodkladne kontaktujte, oznámime Vám číslo zásielky a vypátrame, kde u dopravcu došlo k chybe, alebo či nemáte zásielku uloženú na depu.
 

Mám obavy, že zle odhadniem odtieň?  

Nemusíte mať žiadne obavy - tovar, u ktorého nie je porušená hygienická pečať a nenesie známky použitia, máte možnosť zadarmo vymeniť za iné, alebo v zákonnej lehote bez udania dôvodu vrátiť.
 

Nesedí mi odtieň, aký je postup pri výmene tovaru?

Ak nie ste s prijatým tovarom spokojná a vlasy chcete vymeniť za iný odtieň, prípadne iný typ, neporušujte hygienickú pečať a kontaktujte naše Zákaznícke centrum.

Výmenu vlasov vykonáme okamžite a to nasledujúci pracovný deň od nášho prevzatia Vašej spätnej zásielky a výmena bude uznaná iba v prípade tovaru nepoužitého. V opačnom prípade nemožno výmenu uznať. Z hygienických dôvodov (tiež by ste si nedala na hlavu vlasy, ktoré niekto nosil pred Vami a ide o rovnaký typ tovaru ako spodná bielizeň alebo intímne pomôcky) nemožno po použití vlasového predĺžení tovar vymeniť ani uznať náhradu za vrátenie tovaru v zákonnej 14-dňovej lehote, pretože nemožno tento tovar uviesť do pôvodného stavu je pre nás ďalej nepredajné a väčšinou je likvidované.

Postup pre výmenu tovaru:

a) nahláste nášmu Zákazníckemu centru, telefonicky na +420 733 180 550, alebo emailom: info@svetovytovar.sk, že máte záujem o výmenu tovaru a uveďte o ktoré nový tovar máte záujem

b) nepoužitý tovar v pôvodnom stave zašlite poisteným balíkom na adresu:
VERNER Vision s.r.o., Ruská 816/37, 703 00, Ostrava - Vítkovice, Czech Republic, do balíčka prosíme vložte tento FORMULÁR NA VÝMENU, ktorý urýchli výmenu.

c) nepoužitý tovar v pôvodnom stave môžete vymeniť aj osobne na vyššie uvedenej adrese

Tovar nesplnilo moje očakávanie - aký je postup pri vrátení a reklamácii tovaru? 

Po prevzatí tovaru od prepravcu odporúčame tovar prezrieť a skontrolovať. Ak nie ste s prijatým tovarom spokojná máte nárok v 14 - dňovej lehote vrátiť nepoužitý tovar bez udania dôvodu. V tomto prípade u vlasového predĺženia neporušujte hygienickú pečať a kontaktujte naše Zákaznícke centrum.

Tovar, ktorý chcete odosielať v rámci odstúpenia od kúpnej zmluvy späť na našu adresu, musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale, v žiadnom prípade nesmie byť použité spôsobom, znehodnocujúcim tento tovar pre následný predaj. Napríklad porušenej hygienické plomby u vlasových predĺženie (pečiatky, pásky, gumičky), musí byť nepoškodený a kompletný vrátane príslušenstva ak obsahuje.

V prípade, že bude vrátený tovar nekompletný, ušpinený, poškodený alebo čiastočne opotrebovaný, je spotrebiteľ povinný chýbajúcu hodnotu podľa ustanovenia § 458 ods 1 Občianskeho zákonníka nahradiť v peniazoch. To znamená že, bude plnenie spotrebiteľovi vyplatené v zníženej hodnote zodpovedajúcej stavu a opotrebovania tovaru, kedy sme nútení odpočítať najmä hodnotu nákladov na uvedenie tovaru do pôvodného stavu, ak je to možné. (nový obalový materiál produktu, atď)

Dovoľujeme si Vás upozorniť, že najmä u vlasových predĺžení v dôsledku porušenia hygienických plomb, neobornou manipuláciou atď sa môže zníženie kúpnej ceny v určitých prípadoch vyšplhať až na výšku 90% ceny plnenia.

Tovar prosím zašlite na našu adresu poistenú zásielkou a uchovajte doklad o podaní pre prípad nedoručenie prepravcom.

Tovar nezasielajte na dobierku, nebude prebrané.

Postup pre vrátenie tovaru:

a) nepoužitý tovar v pôvodnom stave zašlite poisteným balíkom na adresu:
VERNER Vision sro, Ruská 816/37, 703 00, Ostrava Vítkovice, do balíčka vložte tento Formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy.

b) nepoužitý tovar v pôvodnom stave môžete vrátiť aj osobne na vyššie uvedenej adrese

Ide s Clip in vlasmi aj spať?

Clip-in vlasy odporúčame na večer zložiť, ich zložení trvá maximálne 2 minúty a opätovné nasadenie určite zvládnete maximálne do 5 minút, väčšinou aj skôr. Avšak, vlasy spánku nevadí, odporúčame ich zopnúť do copu.

Môžem syntetické clip in vlasy farbiť?

Kanekalon Vibralite ® modakrylové vlákno je hĺbkovo prefarbené vlákno najvyššej kvality na najvyššej technologickej úrovni, ale je to stále vlákno bez pórov. Preto farbenie nemá zmysel, farba sa neuchytia, navyše hrozí poškodenie vlákna.

Ako spoznám, že sú vlasy pravé?

Najjednoduchší spôsob ako zistiť pravosť vlasov (že nie sú z umelého vlákna) je TEST OHŇOM

    ĽUDSKÉ VLASY

 

Reakcia ľudských vlasov na oheň je všeobecne známa. Horia veľmi rýchlo sa súčasným praskaním, idú cítiť po spálených vlasoch (za predpokladu, že neboli lakované), vydávajú sivý dym.

 

   SYNTETICKÉ VLASY

 

 
Horenie syntetických vlasov je pomalé, plameň je lenivý a vydáva čierny, hustý dym. Vlasy sa pripekajú a majú snahu odkvapkávať.
 

Ponúkate zľavy pre kadernícke salóny a predajcov?

Áno, pretože sme priamymi importérmi môžeme ponúknuť zaujímavé ceny pre salóny či iné veľkoodberateľov. Prosím, kontaktujte nás a dohodneme sa na podmienkach.
 

Ako správne používať Clip in sety?

Správnu aplikáciu Vám prinášame v nasledujúcom Videotutoriáli:




Body za každý nákup

Oplatí sa registrovať?

Rozhodne áno! Registrovaný zákazník získava s každým nákupom bonusové body na darčeky, zľavy alebo ďalšie

Bezpečný a overený nákup

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Ďalšie informácie

V pořádku